In Batavialand zijn ruim 36 medewerkers, 20 deelnemers in werkervaringstrajecten en ruim 160 vrijwilligers actief. Zonder onze vrijwilligers zouden wij onze bezoekers niet de unieke ervaring kunnen bieden zoals we dat nu doen; we zijn de vrijwilligers dan ook zeer erkentelijk.
Het management team wordt gevormd door de directeur/bestuurder, de manager Financiën & Control, ICT & Facilitair, het afdelingshoofd van Kennis & Collecties en het afdelingshoofd van Publiek & Presentaties.
Directeur/Bestuurder: Ariane Hoog
Manager Financiën & Control, ICT & Facilitair: Berry van den Hoorn
Hoofd Kennis & Collecties: Willy van der Most
Hoofd Publiek & Presentaties: Annemarie Pothaar
U kunt contact opnemen via secretariaat@batavialand.nl
Jaarverslag 2017
Jaarverslag 2018
Mededeling intrekken jaarverslag 2018
Herziene jaarrekening 2018
Jaarverslag 2019
Jaarverslag 2020
Jaarverslag 2021
Jaarverslag 2022
Jaarverslag 2023
Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW)
Provincie Flevoland
Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed (RCE)
VSB Fonds
Gemeente Lelystad
Prins Bernhard Cultuurfonds
Mondriaan Fonds
Jaarverslag 2023